Poniżej znajdują się informacje o etapach realizacji zamówienia, które można śledzić na naszej platformie. Po każdej aktualizacji klient otrzymuje wiadomość e-mail z nowym statusem zamówienia.
Oznacza, że zamówienie zostało przyjęte przez platformę, lecz wymaga autoryzacji przez przedpłatę, aby potwierdzić umowę między firmą a klientem.
Przedpłata została przyjęta, co może zająć kilka dni. Zamówienie trafia do kolejki i oczekuje na realizację.
Oznacza, że zamówienie jest aktualnie realizowane.
Produkty zostały wysłane wybraną przez klienta metodą, z Polski. Czas dostawy zależy od przewoźnika.
Oznacza, że zamówienie zostało zwrócone. Zwrot środków, jeśli dotyczy, zostanie zrealizowany zgodnie z Regulaminem.
Oznacza, że zamówienie zostało anulowane przed realizacją. Zwrot środków (jeśli dotyczy) będzie zrealizowany zgodnie z Regulaminem. Więcej informacji na temat zasad anulacji znajduje się w Regulaminie.